چگونه مردان را به سمت خود جلب کنم؟

شیوه جذب مردان

سوال:

فاطیما هستم. ۲۴ ساله از بندرعباس.
چجوری میشه یه شخص روبه سمت خودم جذب کنم و اینکه باهاش چجور رفتاری کنم که جذبم بشن اخه خیلی دوستشون دارم…

پاسخ:

🔰 ویژگیهایی که در ذیل به آن اشاره میکنم باعث می شود که دختر در نگاه پسر دل‌پسند باشد:

🔮 سلیقه‌ی لباس پوشیدن‌تان

پسرها عاشق دخترهایی هستند که تمیز و مرتب هستند، پس از این موضوع نهایت استفاده را بکنید. اغلب دخترها سردرگم می‌شوند که برای قرارشان چه لباسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آنها مقاومت کند، . هر وقت با او هستید چیزی بپوشید که زیبا و چشم‌نواز باشد و با پوشیدن آن فوق‌العاده شوید. دختری که در لباس پوشیدن خوش‌سلیقه باشد می‌داند چگونه زیبا و در عین حال عادی به نظر برسد. این باور رایج که کسی که عاشق‌ات باشد تو را قضاوت نمی‌کند همیشه درست نیست. اگر مرد شما نامرتب لباس بپوشد، احساس ناامیدی نمی‌کنید؟

🔮 عطری وسوسه‌کننده

وقتی با یک آغوش از او خداحافظی می‌کنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که طرفشان بوی فوق‌العاده‌ای داشته‌باشد. عطر را به مچ دست‌ها، اطراف گردن، پشت گوش، و روی استخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار است.

می‌توانید در مناسبت‌های مختلف از عطرهای مختلف استفاده کنید. عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدام‌یک برای‌تان بهترین نتیجه را دارد. خوش‌بختانه مجبور نیستید برای خریدن‌شان از خانه بیرون بروید. با وجود چند فروشگاه الکترونیکی عطر، می‌توانید به‌صورت برخط عطرهای فوق‌العاده‌ای بخرید.

🔮 هوش هیجانی بالا(ای‌کیو)

به عنوان یک دختر، اغلب از شما انتظار می‌رود هیجان‌های عمیقی داشته‌باشید. اما معنی‌اش به هیچ وجه این نیست که هر وقت داستان غم‌انگیزی شنیدید چشم‌های‌تان را پر از اشک کنید. یک خانم با هوش هیجانی بالا(که به آن ای‌کیو هم گفته می‌شود) می‌تواند هر زمان که مردش به انگیزه نیاز دارد او را تشویق کند و برای‌اش الهام‌بخش باشد. این خانم به جای این‌که داستان‌های غم‌انگیز غیرضروری خلق کند، در زمان مناسب جملات مناسبی می‌گوید.

🔮 زیاد لبخند بزنید(البته نه غیرضروری)

مردها دیوانه‌ی لبخند یک دختر هستند. لبخندتان باید واقعی و شیرین باشد. در غیر این‌صورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم‌چنین، وقتی با او هستید، تمام توجه‌تان را به او بدهید و به جوک‌های‌اش بخندید. نشان بدهید از بودن با او خوشحال هستید. او بقیه‌ی کارها را انجام می‌دهد.

🔮 با او بحث کنید و کم نیاورید

یک دختر جذاب کم‌عقل فقط چند ساعت جالب است. بیش‌تر مردها دختری را می‌خواهند که از امور جهان آگاهی داشته‌باشد و با آنها منطقی بحث کند. مردان واقعی عاشق این هستند که به آنها نشان دهید آی‌کیوی بالایی دارید.

🔮 بازیگوش باشید

یک دختر بازیگوش به آسانی می‌تواند یک مرد را به شور و هیجان بیاورد. خیلی نزدیک به او نشستن می‌تواند گاهی به سود شما باشد. یاد بگیرید چگونه یک مرد را به شیوه‌ای نه‌چندان آشکار دست بیندازید. نوازش‌های غیرجنسی این پیام را می‌فرستند: “من عاشق با تو بودن هستم، و دوستت دارم.”

🔮 قضاوت نکنید

اگر چیزی را درمورد فرد محبوب‌تان دوست ندارید، می‌توانید نظرتان را صادقانه با او درمیان بگذارید. در عین حال، به خاطر آن موضوع به او اهانت نکنید و آن را تبدیل به یک مشکل نکنید. داشتن نظر و عقیده خوب است اما بی‌ادب و منفی‌باف بودن پسندیده نیست.

🔮 نشان ندهید تمام توجه‌تان فقط مال او است

حتی اگر او را خیلی می‌خواهید، بگذارید برای شما سخت تلاش کند. بیش از حد سعی نکنید مردتان را خشنود کنید، چون در این‌صورت شما را مسلما برای خودش می‌داند. با او وقت بگذرانید و قبل از این‌که به او ابراز عشق کنید مطمئن شوید او هم دارد به شما علاقه‌مند می‌شود. این‌که بدانید چگونه توجه یک مرد را به خودتان جلب کنید به‌طور شگفت‌انگیزی به نفع‌تان خواهدبود.

🔮 اید به چیزی خیلی اشتیاق داشته‌باشید

داشتن یک سرگرمی و اشتیاق زیاد به آن مردها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دخترانی که سرگرمی‌هایی مانند موج‌سواری، گلف، و رانندگی دارند واقعا مردان را دیوانه‌ی خودشان می‌کنند. آن باور رایج که “مردها سرگرمی‌ها را ایجاد می‌کنند، زنان روابط را ایجاد می‌کنند” دیگر درست نیست.

🔮 با دیگران مهربان باشید

نیازی به گفتن نیست که این خیلی مهم است. با همه مودبانه صحبت کنید و با دیگران گرم و صمیمی باشید. این نه فقط برای تحت تاثیر قرار دادن مردتان، بلکه به خاطر بشریت مهم است.

این ۱۰ ویژگی قطعا مرد محبوب‌تان را وادار می‌کند شما را بیش‌تر جدی بگیرد و ممکن است حتی عاشق‌تان شود.

با آرزوی موفقیت

ایلقار موذن زاده(روانشناس)

@ilqarmoazzen

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چگونه مردان را به سمت خود جلب کنم؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آزمون آنلاین

آزمون آنلاین

مجوز فعالیت سایت

logo-samandehi

ویدئو برتر

باز کردن چت
سلام
نیاز به مشاوره دارید؟

پشتیبانی سایت توسط اردپرو